شناسهٔ خبر: 174413 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان خبر داد

اعزام ۲۷۲ زائر اربعین حسینی از فرودگاه کرمان در روز ۲۶ مردادماه

جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از اعزام ۲۷۲ زائر اربعین حسینی از فرودگاه بین‌المللی کرمان در روز جمعه ۲۶ مردادماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه های این استان اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکریم که با تلاش ارگان‌های همکار در اعزام و پذیرش زائرین و عنایات سید و سالار شهیدان عالم و برادر بزرگوارشان بار دیگر توفیق حضور و خدمت به زوار حسینی در فرودگاه بین المللی کرمان را با افتخار درک کرده ایم.

وی با اشاره به‌ فعالیت های ویژه برای تسهیل تردد و حضور زوار در پایانه حجاج افزود: طی چند ماه گذشته اقدامات خوبی به جهت تکریم مسافرین و ارگان‌های مستقر در پایانه بین المللی فرودگاه کرمان صورت گرفته است.

وی از آمادگی تمامی ارگان های همکار در اعزام و پذیرش زائرین تقدیر کرد و گفت: روز جمعه ۲۶ مرداد توفیق میزبانی از ۲۷۲ زائر اربعین حسینی (ع) استان کرمان بودیم. 

گفتنی است پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان با هواپیماهای AB340ایرباس ۳۴۰ پهن پیکر به مقصد بغداد در تاریخ های ۲۶ و ۳۱مرداد و نیز ۲_۷و۹ شهریور و پروازهای شرکت هواپیمایی کاسپین در تاریخ های ۲۶ مرداد ۲ و ۹ شهریور به نجف اشرف همچنین پروازهای شرکت هواپیمایی یزد ایر در تاریخ‌های ۲۸ مرداد ۹_۴_۲ شهریور زایرین اربعین حسینی را اعزام خواهند کرد.